tisdag 29 november 2011

morfar och moraklockan

Fick hem en moraklocka häromdagen som har stått hos min mamma sen mormor och morfar dog, morfar som har byggt den. Min morfar gick bort 2005 och mormor ett halvår senare. Jag har aldrig direkt drömt om dom så som jag gjorde häromnatten då jag drömde att morfar kom och hälsade på mig, jag blev sketrädd och han kom två ggr samma dröm. Pratade med mamma om de och hon trodde att han bara ville komma och kolla till klockan, och ja de kan nog ha varit så för jag minns att vi (jag och morfar) pratade om något men jag minns inte vad vi pratade om. Ni kanske inte tror på sånt här men jag gör det och de var inte längesen vi hade "besök" hemma. Kommer att skriva ett längre inlägg om just sånt. Just nu bloggar jag från mobilen då vi är på väg till IKEA :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Josefines Blogdesgner