måndag 19 december 2011

en helt vanlig dag

Har funderat lite och kommit fram till att min lärare i Webbdesign har ngt emot mig. Varför? Jo för att han svara inte på mail som jag skickar och ställer frågor i och jag har i princip inte fått ngn hjälp överhuvudtaget under hela den här kursen. Har jag bett om hjälp så har han sagt att han kommer men sen har han skitit i det och man har verkligen fått tjata till sig hjälp och så ska det inte vara. Nu sista lektionen fick jag INGEN hjälp alls av honom trots att jag frågade två ggr. ALLA andra fick hjälp men INTE jag... :/ känns trist faktiskt. Hur ska man då kunna få ett bra betyg när man inte får möjligheten att lära sig? Visst nu har jag haft en schysst kompis som har hjälpt mig mkt hemma så jag kan nog få ett godkänt i alla fall.

Har fått en komplimang idag :) en killkompis till mig sa att jag är fin :) tihi det gjorde min dag :)
Inte van vid att få komplimanger så tur det var över sms :P

Känner mig lite halvdålig idag oxå... :/ Hoppas det går över till i morgon :P

1 kommentar:

  1. Fråga läraren rakt upp och ned om han har något emot dig då du inte får den hjälp du vill ha.
    Alltid roligt med komplimanger, speciellt när det är från andra könet =) själv är jag urusel på att ta emot komplimanger, ja bara viftar bort dem men i hjärtat så sprudlar jag av glädje.

    SvaraRadera

Josefines Blogdesgner