fredag 13 juli 2012

väldigt lessen :/

Jag blir så trött.
Ibland orkar man inte förklara mer, hur mkt man än förklarar så är det INGEN som fattar ändå.
Nu skiter jag i det här.... speciellt efter igår när mitt ex la sig i och började skicka..... det gjorde ju inte saken mkt bättre direkt.

Så om du, J, läser det här så hoppas jag att du får det bra och att det ordnar sig med dina knän och allt annat. Jag är inte arg överhuvudtaget på dig, hade velat få chansen att förklara varför jag reagerade som jag gjorde och varför jag kände som jag gjorde men du ville inte lyssna/förstå. Jag kan förstå varför du är arg/sårad men kan vara skönt att få samma förståelse tillbaka. Du är en av de personer som jag hade önskat få ha kvar hela livet. Men jag hoppas du får det bra i framtiden.

:'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Josefines Blogdesgner