fredag 31 augusti 2012

Fina människor

Det finns en person som jag känner, eller vi är mer som bekanta, som jag beundrar väldigt mkt. Det är en tjej på 24 år som verkligen vet vad hon vill.
Hon har alltid vart mkt målmedveten och klarar det flesta saker hon tar för sig. Jag blir ALLTID så inspirerad och motiverad av att läsa hennes facebook-statusar, titta på hennes bilder etc.

Såna människor är det så underbart att ha i sitt liv för trots att jag är 6 år äldre än henne så är det ändå henne jag ibland frågar om saker som jag undrar över.... Lite konstigt faktiskt... men ibland känns det som att mitt liv precis har startat i och med att jag fick min diagnos för bara 2 år sen...
Känns som att man vill så himla mkt men inte har tålamodet att vänta på det och när man blir sån och vill veta ngt på studs så skickar jag ofta till den här tjejen, S. Ja förutsatt att det är ngt jag vet att hon är duktig på... :)

Jag har inte sagt detta till henne för det skulle kännas så himla pinsamt men ville ändå skriva om det :P

Så tjingeling på er FÅ som läser bloggen :)


1 kommentar:

  1. Det känns som att jag vet vem denna tjejen är :)

    Och det är inte pinsamt, man ska alltid berätta för människor om att man uppskattar dom eller vad det nu handlar om, för en dag kanske det är för sent.

    SvaraRadera

Josefines Blogdesgner