söndag 16 januari 2011

Jag som barn

Hur var jag som barn? alltså som litet barn? Jag satt inte stilla en sekund :) Klättrade runt köksbordet. Från kökssoffan över mammas knä till en annan stol som stod där och så höll de på. De var ingen ide att sätta på en film till mig heller för den delen för jag satt inte stilla och tittade färdigt. MEN när vi fick ett nintendo 8 bit så kunde jag sitta hur länge som helst framför det och spela.

När jag kom upp i skolåldern typ mellan -och högstadiet så har en vän berättat för mig att de var ingen ide att ens titta på film med mig för jag tröttnade så fort och ville ut och hitta på ngt med en gång och vill inte alls sitta inne och uggla :P

Läxor gjorde jag inte överhuvudtaget för jag "fattade inte".
Kommer inte ihåg så där jättemkt mer men ska prata lite med min mamma ocg min lilla katt och se vad hon kommer ihåg :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Josefines Blogdesgner