söndag 23 december 2012

Betyg

Alltså jag är otroligt nöjd över mina betyg denna terminen, trots att det inte är några toppbetyg på långa vägar, men den här terminen har vart helt kaos...

Jag har läst ca 600 poäng, varav 100 poäng av dessa startade jag för 5 veckor sen och den kursen, Redovisning, skall vara klar den 28 december.... *shit*

Psykologi 2 - E
Historia 2 - E
Privatjuridik - D
Filosofi - C
Info & kommunikation - C

Så jag är rätt nöjd...

Hoppas på att jag får minst ett C i redovisningskursen oxå... för då kommer jag att jubla så grannarna undrar vad som hänt :P

Jag läser även in en kurs på s k "särskild prövning" och det är en kurs som heter internationell ekonomi och den är "bara" på 50 poäng och den ska jag göra prov på 9 januari... men där vet jag att jag inte kommer att få bättre än ett E, men det gör mig inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Josefines Blogdesgner