söndag 23 december 2012

Turbo

Ja, jag har blivit kattbo :)
tagit över min lillebror och hans sambos lilla ettåriga kattpojke (läs terrorist :P )
Haha han är så rolig, tyken, gosig och alldeles underbar hehe


Här på kortet hade han en av sina mysigare stunder :)
Haha, jag satt i soffan här en kväll för ett tag sen när det snöade lite ute och katten satt i fönstret och "pratade", ni vet såna där läten katter brukar göra när dom ser ngt, typ en fågel eller ngt utanför fönstret.
Jag tittade ut men såg inget.... Han fortsatte prata och jag kom sen på att han snackade med snön som föll utanför fönstret... haha och han satt där säkert 1-2 timmar och pratade :P
Och han har gjort så flera kvällar när det har snöat.. Han är för goe :)

Det är underbart att ha en liten katt hemma igen :)
WebRep
Generellt omdöme
Denna sida har inget omdöme ännu
(inte tillräckligt med omdömen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Josefines Blogdesgner