söndag 23 december 2012

Jobbiga stunder

Ibland hatar jag min ADHD, eller nä inte ADHD'n i sig utan det tankesätt som jag har...
Varför ska jag vara så jävla tjurskallig för? Igår var en helveteskväll och jag önskade jag hade dig då, du fick mig alltid på bättre tankar och du fick mig alltid att vända på tankarna till den bättre sidan...

Usch, det går inte en dag utan att jag tänker på dig.... jag vet att det låter konstigt men en vänskap som varat i 20 år.... det sätter sina spår när den tar slut.... men kanske, längre fram i livet, att vi möts igen och att vi då bägge två är mogna att prata om det som hände denna jävla fucking sommaren....

Jag är inte ens arg på dig, det enda jag gör är att hoppas att du mår bra och att du är bra i dina knän :)

OM du skulle läsa detta så önskar jag dig en God Jul och ett Gott Nytt År.
Nä nu ska jag inte älta mer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Josefines Blogdesgner